PÅGÅNG
Små trygga steg
MÅ BRA STUND!
Med glädje, skratt och lite tango.
Söndag28 juni Kl. 11.00- cirka 14.00
Vi träffas i Bie vid idrottsplatsen.
Vi kommer vandra på en lätt slinga i skogen och stanna upp på några ställen med olika aktiviteter för att tanka energi, klura, skratta, glädjas och förundras. Självklart är även fyrbenta vänner välkomna.
Pris: 150 kr/vuxen och 50 kr/barn under 13 år inkl grillad korv och enkel fika.
De som önskar vandra i lugn och ro och meditera för att sen ansluta till grillningen meddelar det när ni anmäler er.
Anmälan görs till mig på
070 5715456 Sms gärna eller pm går också bra.
Skriv om eventuella allergier och om det önskas vegetarisk alternativ och lugn inre vandring för att ansluta vid grillningen
GÅ IN PÅ GRUPPVERKSAMHET SÅ HITTAR DU MERA VAD SOM ÄR PÅ GÅNG!
Vi har nu funnit den perfekta platsen för vår verksamhet i Katrineholm
Nu är vi på plats!
Bievägen 3 i Katrineholm
VÄLKOMNA!
Nu tar vi steget mot vår framtid!







